شرکت نوردکاران فولادغرب برگزیده همایش حمایت از حقوق مصرف کنندگان

توسط روابط عمومی

شرکت نورد کاران فولاد غرب برگزیده همایش حمایت از حقوق مصرف کنندگان استانی شد.

در ششمین دوره همایش حمایت از حقوق مصرف کنندگان گروه صنعتی فولاد غرب در راستای رعایت حقوق مصرف کنندگان به عنوان واحد برگزیده انتخاب، تندیس طلایی و گواهینامه ویژه دریافت کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل گروه صنعتی نورد کاران فولاد غرب، در همایش تجلیل از واحدهای نمونه رعایت حقوق مصرف کننده که در تاریخ ۲۱ اسفندماه در محل تالار پتروشیمی با حضور جمعی از مدیران جامعه صنعت، مقامات استانی و نیز رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان وزارت صمت برگزار شد، با عنایت به ارزیابی های بعمل آمده مطابق شاخص ها و دستور العمل های هئیت بازرسی و دبیرخانه سیاست گذاری و اجرایی سازمان صمت استان، موفق به دریافت تندیس طلایی و گواهینامه ویژه شد.

شایان ذکر شرکت نوردکاران فولاد غرب برابر بازرسی های بازرسان و تصمیم هئیت داوران مطابق با آیین نامه و دستورالعمل اجرایی اعطای گواهینامه و تندیس استانی رعایت حقوق مصرف کنندگان، از مجموع ۱۰۰ امتیاز در نظر گرفته شده موفق به کسب ۹۴.۵ امتیاز شده است.

روابط عمومی و امور بین الملل گروه صنعتی نورد کاران فولاد غرب این موفقیت را که حاصل تلاش کارکنان، هدف گذاری هیئت مدیره و همراهی و حمایت مشتریان ارزشمند می باشد تبریک و تهنیت عرض می کند.

بازگشت به لیست بلاگ