تفاوت سوله های صنعتی و سوله باغ

توسط تحقیق و توسعه

کلمه "سوله" برای توصیف سازه های بزرگ از نوع انبار استفاده می شود که برای کاربردهایی مانند تولید، ذخیره سازی، مراکز عمده فروشی و خرده فروشی و غیره استفاده می شود.ساختار آن‌ها معمولاً شامل یک قاب پورتال فولادی است که با روکش هایی مانند پانل های کامپوزیت عایق (ساندویچ پانل ها) ، قلع ترد، سنگ تراشی و غیره پوشانده شده است.

سوله باغ ها معمولاً یک ساختمان کوچک و مستقل است که در بسیاری از املاک حومه شهر یافت می شود. اغلب برای ذخیره ابزار، ماشین چمن زن و سایر تجهیزات مرتبط با باغ استفاده می شود. با این حال ، به عنوان فضایی دور از خانه اصلی ، اغلب از موارد دیگری مانند مکانی برای تفکر، انجام سرگرمی ها و آزمایش اختراعات شخصی استفاده می شود. سوله باغ ها معمولاً هیچ ساختار پشتیبان داخلی ندارند: از چهار پانل دیواری سبک وزن و تحت فشار تشکیل شده اند و در کنار هم ثابت شده و کناره ها را تشکیل می دهند و سقف را پشتیبانی می کنند. یک در لولایی با ساختار ساده اجازه ورود و خروج را می دهد.کل سازه گاهی بر روی یک پایه بتنی غیر مسلح می نشیند. ممکن است بتوان با قرار دادن اسلب سنگ فرش بتنی یک پایه ساده ایجاد کرد ، هرچند که ممکن است به مرور زمان از ته نشینی دیفرانسیل رنج ببرند.

وقتی صحبت از ساخت یک سوله می شود ، منصفانه است که بگوییم تفاوت زیادی بین سوله های کوچک چوبی باغی خانه شما و سازه های بزرگتر و اساسی تر یک سوله صنعتی یا تجاری وجود دارد!

سوله صنعتی چیزی است که نیاز به ساختمان بسیار فشرده تری دارد ، همچنین مقررات بسیار بیشتری وجود دارد که باید رعایت شود و قوانینی باید رعایت شود تا یک پایدار و قابل قبول ایجاد شود.

یکی از تخصصها و تمرکزهای اصلی شرکت فولاد غرب ساخت ساندویچ پانل های دیواری و سقفی است که برای ساخت سوله های صنعتی استفاده می شوند.

  • اولین چیزی که باید بدانید این است که مصالح مورد استفاده برای ساخت سوله صنعتی با سوله معمولی باغ بسیار متفاوت است. به جای مصالح چوبی، آن‌ها معمولاً از فلزات سخت تر و با دوام تر مانند فولاد ساخته می شوند. بدیهی است که این امرسبب ماندگاری و طول عمر آن‌ها کمک می شود.
  • تفاوت دیگر این است که در حالی که یک سوله باغ تقریباً یک پوسته خالی عمومی است که برای کارگاه کارو ذخیره سازی ساخته می شود، یک سوله صنعتی بسیار بیشتر برای کاربری خاصی ساخته شده و باید نسبت به آن دارای ویژگی ها به خصوصی باشد. به همین دلیل، اغلب نیاز به مشارکت پیمانکار حرفه ای دارد. برای مثال سوله انبارباغ با سوله ی نگهداری محصولات کشاورزی از لحاظ عایق بندی و اتصالات، با یکدیگر تفاوت بسیاری دارند.
  • بدیهی است ایمنی در ساخت یک سوله صنعتی مهمترین نگرانی است. شما باید اطمینان حاصل کنید که همه مقررات مربوطه را رعایت می کند، زیرا به احتمال زیاد در صورت عدم موفقیت در آزمایش های اولیه، نمی توانید به صورت کامل ار سوله بهروری انجام دهید.

 

ساندویچ پانل برای ساخت دیوار ها و سقف یوله های صنعتی و سوله باغ ها، یکی از بهترین و آسان ترین انتخاب مصالح به شمار می رود. این مصالح با وزن سبک و نصب آسان و تنوع بسیار در ساختار خود میتوانند جایگزین مصالح چوبی در سوله باغ ها و سایر مصالح در سوله های صنعتی بشوند.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

0/5 stars (0 Stimmen)

بازگشت به لیست بلاگ

دیدگاه‌ها

افزودن یک دیدگاه

لطفا جمع 9 و 6 را محاسبه نمایید.