سیستم یکپارچه برای ساندویچ پانل فلزی عایق

توسط گروه آموزش

ساندویچ پانل عایق یک انتخاب متنوع برای همه‌ی محیط‌ها هستند. از سردخانه و تاسیسات فراوری مواد غذایی گرفته تا نماهای بیرونی ساختمان‌ها و منازل، این پانل‌ها می‌توانند سال‌ها کارآمدی ماندگار از خود نشان دهند. یکی از دلایل اصلی این موضوع، کارآیی این سیستم یکپارچه است. برخی عوامل کلیدی موثر در نصب ساندویچ پانل فلزی عایق کدامند؟

کاهش زمان نصب

هنگام نصب ساندویچ پانل عایق، یکی از مزایای اصلی این دیوار یکپارچه، کاهش چشم‌گیر زمان نصب است. هنگام نصب این سیستم یکپارچه‌ی پیش‌ساخته در مقایسه با سیستم‌های چندتکه بیش از نیمی از زمان مورد نیاز صرفه‌جویی می‌شود. استفاده از ساندویچ پانل‌های فلزی عایق یک گزینه‌ی مناسب برای بازسازی ساختمان‌های تجاری و صنعتی است. نصب آن آسان است، به این معنی که هزینه و دردسر مرتبط با تغییر برنامه یا اشتباهات به‌میزان زیادی کاهش پیدا می‌کند. این ساندویچ پانل‌ها قبل از نصب، تست می‌شوند. نصب سریع تضمینی در محل موجب آرامش خاطر می‌شود.

عایق بهتر

ساندویچ پانل‌ فلزی عایق (IMP) دارای مواد مخصوص عایق در قسمت مرکزی خود هستند که بین دولایه‌ی فلزی بصورت فوم قرار دارد. یک لایه‌ی پوششی مخصوص افزوده می‌شود. این کار موجب تحمل شرایط مختلف آب و هوایی می‌شود و باعث حفظ دمای محیطی کنترل‌شده برای سالیان طولانی خواهد شد.

این دیوارها، همچنین، عایق هوا هستند، به این معنی که تاسیسات نگهداری موادغذایی و سایر ساختمان‌های تجاری یا صنعتی که نیازمند گندزدایی هستند، نباید نگران آلودگی ناشی از مواد آلوده کننده، باکتری‌ها و ذرات آلوده کننده در هوای خارج از ساختمان باشند. این طراحی عایق کننده‌ی هوا و نگهداری آسان دیوارها خطرات باکتری‌ها و قارچ‌ها را کاهش می‌دهند. صاحبان ساختمان دوستدار طبیعت بدانند که یک انتخاب فوق‌العاده انجام داده‌اند و از این بابت خیال‌شان راحت خواهد بود. از یک انتخاب سبز مقرون به‌صرفه و کم مصرف (انرژی) لذت ببرید.

تنوع، دوام و انعطاف‌پذیری

علاوه‌بر فراهم شدن محیطی بادوام و عایق هوا، این سیستم یک‌تکه طرح‌های مختلفی دارد. انتخاب‌های زیادی بر حسب ظواهر و رنگ‌ها وجود دارد. از امکان کاربردهای چندگانه لذت ببرید. سطوح پانل به‌راحتی قابل شست‌و‌شو هستند تا امکان گندزدایی و ایمنی را فراهم کند. به‌علاوه، این ساندویچ پانل‌ها عموماً تا پایان عمر ساختمان دوام می‌آورند. یک‌بار نصب برای شما یک عمر ایمنی، عایق مناسب و دوام در مقابل عوامل مختلف را به ارمغان ‌می‌آورد.

کارشناسان با تجربه در پیدا کردن گزینه‌ی مطلوب برای ساختمان به شما کمک خواهند کرد. با کارشناسان ما تماس بگیرید و از او بخواهید که چگونه می‌توانید یک طرح پانل مطلوب پیدا کنید.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

0 ستاره (0 رای)

بازگشت به لیست بلاگ

دیدگاه‌ها

افزودن یک دیدگاه

جمع 3 و 2 برابر است با؟