۵ توصیه برای نگهداری از سقف فلزی

توسط گروه آموزش

از سقف‌های شیروانی فلزی چگونه مراقبت کنیم؟

استفاده از سقف‌های فلزی مانند پانل‌های ساندویچی حفاظتی عالی فراهم می‌آورند و در مصرف انرژی بسیار بهینه هستند. سقف فلزی، ساندویچ پانل‌های فلزی عایق یا سقف شیروانی با کمترین نگهداری تا دهه‌ها دوام خواهند آورد. چطور می‌توان طول عمر سقف‌های فلزی را افزایش داد؟ در اینجا توصیه‌هایی از زبان تیم حرفه‌ای‌مان برای‌تان گرد آورده‌ایم.

۱. تمیز کردن منظم سقف

سقف فلزی تمیز دوام بیشتری خواهد داشت. با تمیزکاری منظم اجازه ندهید هرگونه آلودگی و اشغال روی سقف‌های فلزی باقی بماند. برای افزایش طول عمر سقف‌ها هر گونه کپک‌زدگی، لکه یا کثیفی را بزدایید. سقف های شیروانی فولاد غرب با روکش رنگی محافظ این امکان شستشو را فراهم میکند.

۲. تمیز کردن آبروها

باید دوباره متذکر شویم که هرگونه رسوب، برگ و آشغال‌هایی را که در مسیر آبروها روی سقف جمع شده‌اند تمیز کنید. اگر اینکار خالی از خطر نباشد، از افراد حرفه‌ای برای اینکار درخواست کمک کنید. با کمترین تعمیر‌ و‌ نگهداری می‌توانید به مرور زمان دوام و مقاومت سقف را افزایش دهید. این را هم فراموش نکنید هرگونه شاخه افتاده را بردارید و درختانی را که ممکن است برای طولانی‌مدت در کنار سقف بمانند هرس کنید؛ زیرا که سبب افتادن خراش بر روی ورق فولادی می شوند.

۳. نگهداری سطحی

نگهداری سطحی شامل تمیز کردن و همچنین بررسی حرفه‌ای از آن است. فردی خبره می‌تواند به‌منظور ایمنی کلی، دوام و تعمیر سقف نگاهی به آن بیندازد. سقف ساختمانی‌هایی که در اقلیم‌های بارانی واقع شده‌اند حداقل یک الی دوبار بهتر است در سال بررسی شوند.

۴. بررسی تماس فلزات مختلف

نباید فلزات مختلف با سقف در تماس باشند. این مسئله به‌مرور زمان به خورده شدن فلز سقف می‌انجامد. همچنین خوشایند نیست روی آن لکه دید یا متوجه خرابی آن شد. برای نمونه، مطمئن شوید سقف فلزی به‌هیچ وجه با تکه‌های مسی یا آهنی تماس ندارد.

۵. بررسی تکه شدن بخشی از سقف فلزی

آیا لازم است سقف فلزی خود را تعمیر کنید؟ در صورت مشاهده زنگ‌زدگی، تکه شدن، ورقه‌ورقه شدن و خوردگی، بهتر است لایه دیگری از رنگ روی آن اعمال کنید. با نصب حرفه‌ای سقف در کنار استفاده از رنگ بسیار با کیفیت و لایه‌ی پوششی از بروز چنین مواردی جلوگیری کنید. با متخصصان ما در فولادغرب راجع به پوشش، رنگ و عایق سقف‌های فلزی مشورت کنید.

نیازمند نصب سقف جدیدی هستید؟ با متخصصان ما در فولادغرب تماس حاصل فرمائید. کارکنان خوش‌برخورد ما خوشحال خواهند شد به تمامی سوالهای شما پاسخ دهند. همین امروز با ما تماس بگیرید.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

5 ستاره (1 رای)

بازگشت به لیست بلاگ

دیدگاه‌ها

افزودن یک دیدگاه

لطفا 8 و 2 را با هم جمع نمایید.