ساندویچ پانل همه کاره!

توسط تحقیق و توسعه

ساندویچ پانل‌ فولاد غرب یک فناوری سازه‌ای کاملاً متنوع و ابتکاری مناسب برای انواع پروژه‌های مسکونی، تجاری و صنعتی است.

ساخت‌وساز با ساندویچ پانل‌, ضمن از بین بردن هزینه های افزودن عایق به سیستم‌های ساختمان پس از ساخت، به عایق حرارتی بهتر، بهره‌وری انرژی و دوام بالاتری می‌انجامد.

ساخت یک ساختمان با سیستم ساندویچ پانل با صفحات عایق بسیار سریع‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر از نوع ساخت‌وساز آجر و ملات است؛ در عین حال به دلیل مواد عایق قابل‌بازیافت در صفحات، یک انتخاب سازگار با محیط‌زیست نیز محسوب می‌شود.

به طور متداول، ساندویچ پانل پلی اورتان را برای تاسیسات سردخانه، یخچال و فریزر تولید می‌ شوند، اما این پانل‌ها می‌توانند برای بسیاری از برنامه‌های معروف دیگر، از انبارداری گرفته تا خانه‌های مسکونی مدولار نیز استفاده شوند.

انبارداری و ساختمان‌های تجاری

ساندویچ پانل در صنایع تجاری، غذایی، کشاورزی، دارویی و خرده‌فروشی عملکرد خوبی دارند. امکانات تجاری مانند سوپرمارکت‌ها برای نگهداری کالاهای فاسدشدنی به اتاق‌های یخچال نیاز دارند.

ساندویچ پانل‌های فولادغرب, برای امکانات ذخیره‌سازی ایده‌آل است که برای نگهداری محصولات، وسایل الکترونیکی، غذا و دارو در شرایط مطلوب نیاز به کنترل دما، یخچال، محیط کنترل‌شده و شرایط بهداشتی دارند.

کانتینرها و تریلرهای حمل و نقل

گذشته از امکانات ذخیره‌سازی ساختمان، سیستم‌های عایق‌بندی ساختاری یا ساندویچ پانل را در حمل و نقل و محافظت از کالاها کاربرد‌های فراوان دارد. از جمله برنامه‌های قابل اجرا می‌توان به ظروف یخچالی و وانت برای حمل محصولات فاسدشدنی و دارویی اشاره کرد.

از پانل‌های ساندویچی می‌توان برای عایق‌بندی فضای داخلی کانتینرها و تریلرهای حمل و نقل استفاده کرد، و به طور موثر اقلام را در شرایط کاملاً مناسب برای رسیدن مقصد خود نگهداری کرد.

خانه‌های مدولار و کانکس‌ها

ساندویچ پانل‌ها یک روش ساختمانی جایگزین بسیار مناسبی برای پروژه‌های بزرگ مسکن و اقامت در محل و همچنین مسکن کم هزینه است. ساختمان‌ها را می‌توان طبق مشخصات ساخت و با اطمینان از کارایی انرژی، به سرعت سر پا کرد.

ساندویچ پانل‌های فولاد با توجه به ساختار مدولار خود، در عایق‌بندی ساختمان‌های زیربنایی مدولار، دفاتر و سایر تأسیسات از جمله منازل مسکونی بسیار موثر هستند. علاوه بر این، ساندویچ پانل‌های عایق‌بندی شده ساختاری به عنوان مصالح روکش دار سقف و دیوار برای هر یک از این برنامه‌ها بسیار عالی هستند.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

5/5 stars (2 Stimmen)

بازگشت به لیست بلاگ

دیدگاه‌ها

افزودن یک دیدگاه

جمع 7 و 9 برابر است با؟