چگونه می توان با قیمت کمتر، مناسب‌ترین ساندویچ پانل را انتخاب کرد؟

توسط تحقیق و توسعه

آیا شما یک نصاب متحصص نصب ساندویچ پانل های سردخانه ایی و یا یک پیمانکار در حال ساخت یک مرکز لجستیک هستید؟ در هر دو مورد، شما باید کار خود را با ساندویچ پانل کارآمد شروع کنید.

ساندویچ پانل‌ها خصوصیات عایق حرارتی خوبی دارند. استفاده از ساندویچ پانل در ساخت یک ساختمان به کاهش میزان انرژی مورد نیاز برای عملیات گرمایش / سرمایش کمک‌ می‌کند، که به معنای کاهش هزینه های کلی انرژی است.

در طول سال‌ها، به این نکته پی بردیم که تنظیم یک استراتژی برنده برای جلوگیری از اشتباهات پر هزینه و اتلاف وقت و پول هنگام خرید ساندویچ پانل، کار چندان دشواری نیست.

در اولین مرحله، روی کاربردهای مختلف ساندویچ پانل‌ها تمرکز کنید. ویژگی های مختلف هر یک از عایق های استفاده شونده، کاربرد هر اندازه از ضخامت آن‌ها و ضخامت ورق را از فروشنده خود جویا شوید. داشتن اطلاعات بالا درباره ی انواع مختلف عایق‌ها‌ می‌تواند کمک شایانی به خرید اقتصادی تر بکند. برای مثال ساندویچ پانلی عایق پلی اورتان که دارای ضخامتی به اندازه ی ۱۰ است را تنها برای اتاق های تمیز و سرد خانه هایی که اتمسفر کنترل شده دارند استفاده‌ می‌کنیم که نیاز به کنترل شدید انتقال حرارت دارند؛ بدیهی است که استفاده از این ساندویچ پانل بخصوص در دیوارهای یک سوله ی صنعتی که کنترل انتقال حرارت در آن چندان هم حایز اهمیت نیست تنها باعث افزایش هزینه‌ها غیر ضروری‌ می‌شوند.

نکته ی بعدی رنگ ساندویچ پانل خواهد بود.

اگر شما به پوشش مقاوم در برابر نمک نیاز دارد، به شما توصیه‌ می‌شود که به دنبال رنگ HPS200 برود. شروع قیمت این رنگ به دلیل خاصیتی که دارد ممکن است بالاتر از قیمت سایر رنگ‌ها باشد، اما در هزینه های نگهداری صرفه جویی زیادی خواهد شد.

سپس هزینه های حمل و نقل را بررسی کنید. به کل هزینه حمل و نقل توجه کنید و مطمئن شوید که‌ می‌توانید از یک فروشنده ی محلی خرید کنید و یا اگر تولیدکننده‌ی خاصی مدنظر دارید بتوانید برای بخشی از هزینه های ارسال از فروشنده تخفیف بگیرید. روش دیگر صرفه جویی در هزینه های حمل و نقل این است که بعد از برآورد هزینه های تمامی مصالح مورد نیاز برای ساخت و سازتان، می‌توانید تا حد امکان موارد مورد نیاز خود را از یک تولید کننده خریداری کرده که فقط یک بار حمل شوند و هزینه های حمل و نقل برای اجزای کوچکتر گسترده نشوند.

برای مشاوره خرید و دریافت لیست قیمت ساندویچ پانل‌ها با ما تماس بگیرید.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

0 ستاره (0 رای)

بازگشت به لیست بلاگ

دیدگاه‌ها

افزودن یک دیدگاه

لطفا 8 و 3 را با هم جمع نمایید.