فوم اسپری پلی اورتان در ساختار ساندویچ پانل

توسط تحقیق و توسعه

فوم اسپری پلی اورتان پس از مخلوط شدن و تزریق به قالب، اغلب بر اساس سرعت انبساط و زمان پخت دسته‌بندی می‌شوند. این مواد عموما با دو حالت به عمل می‌آیند: یا به حالت رشد آهسته و یا پخت سریع.

برای تولید ساندویچ پانل سفارشی، باید از فوم پلی اورتان با رشد آهسته استفاده شود. این اجازه می‌دهد تا کف در سراسر قالب ساندویچ پانل جریان یابد، و قبل از عمل‌آوری کف، خلا را کامل پر کند. از طرف دیگر، فوم پلی اورتان که با روش پخت سریع به عمل می‌آیند، عمدتا برای کاربردهای سطح باز در نظر گرفته شده‌اند، که می‌توانند تقریباً به هر سطح پیوند خورده و در عرض چند ثانیه پخته شوند، که این امر تا حدی به دلیل محدود بودن زمان جریان آن‌ها است.

نکته‌ی قابل توجه این است که تزریق فوم اسپری پلی یورتان با رشد آهسته در یک صفحه از قبل مونتاژ شده نسبت به استفاده از گزینه پخت سریع روی سطح باز زمان کمتری را صرف خود کرده و نتیجه تمیزتر است. کف پلی اورتان با رشد آهسته باعث کاهش ضایعات می‌شود به دلیل آنکه آلودگی ناشی از اسپری بیش از حد که معمولا با روش پخت سریع همراه است کاهش یافته و طبیعتاً نیاز به تراش و سمباده زدن ساندویچ پانل پانل نیز کاهش می‌آید.

ساندویچ پانل شرکت فولاد غرب با استفاده از سری دستگاه های جدید فوم پلی یورتان به روش رشد آهسته با به حداقل رساندن ضایعات و تسریع سرعت کار خدمت مشتریان عزیز عرضه می‌شوند.

۱. پلی اورتان با پخت سریع در قالب

۲. پلی اورتان با رشد آهسته در قالب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

5 ستاره (2 رای)

بازگشت به لیست بلاگ

دیدگاه‌ها

افزودن یک دیدگاه

جمع 3 و 1 برابر است با؟